5.31.2011

EXCLUSIV INFOPLOIESTICITY ( 2011 ). Tanara actrita Diana Uta ( Diboo ) a acordat un interviu in premiera pentru InfoPloiestiCity ... Diana Uta -un artist complet .






Diana Uta,s-a nascut pe 5 august 1988,in Ploiesti.

A urmat cursurile liceului “Dinu Lipatti”,apoi Facultatea de Arte-Teatru (“Maia M.” ) Litere-Comunicare si Comunicatii Publice (2010).
Diana este actor la Teatru Toma Caragiu Ploiesti si profesoara de teatru la Palatul Copiilor.

Diana s-a remarcat in piesa de teatru Hangita.

Charismatica actrita a fotografiat pentru site-ul ( valiovidiu.ro) la ruinele Micului Trianon,din comuna Floresti Prahova.

Diana Uta  este o tanara plina de viata,draguta,mereu zambitoare si naturala.



Ploiestenii au avut ocazia sa o vada public ,prezentand alaturi de Harry,concertul din centru orasului de “Zilele Ploiestiului 2011″ ( 29 mai) si cantand alaturi de acestia Imnul orasului Ploiesti.
Mirandolina din piesa Hangita ( n.a. Diana Uta), desi foarte ocupata , a avut placerea sa acorde un interviu si pentru InfoPloiestiCity.
InfoPloiestiCity: 3 cuvinte despre Diana Uta…..
Diana Uta : ” Iubesc, zambesc (deci…) TRAIESC ! “
InfoPloiestiCity:: Ce-si dorea Diana sa devina cand era mica ?

Diana Uta : ” Balerina:))….Baletul fiind prima arta pe care am descoperit-o la Palatul Copiilor pe cand aveam 3 ani si a ramas “prima iubire”. “
InfoPloiestiCity:Cel mai emotionant moment de pe scena …..
Diana Uta :” Pana in momentul de fata… cred ca examenul de licenta, sustinut la Teatrul Evreiesc din Bucuresti. Pe scena nu am emotii, am doar in culise si atunci foarte multe dar, constructive. Pe scena ma simt ca la mine acasa.Dar… presimt ca vor veni emotii mari la premiera spectacolului “Castelul” – prima reprezentatie pe scena  Teatrului Toma Caragiu alaturi de actorii de la Sectia Revista si in paralel voi mai avea mari emotii la Festivalul National de teatru pentru copii si tineret , de la Busteni unde ma intorc pentru a-17-a ora.. de data aceasta ca profesoara. “

InfoPloiestiCity: Cand ai urcat pentru prima oara pe scena si cum a fost ?
Diana Uta ” La varsta de 5 ani, eram licurici.
Nu aveam nimic de spus,trebuia sa fac cinci ” roti” si apoi spagatul.
Am facut 4 roti pe scena, a cincea……jumatate dincolo de scena, desi am cazut am facut si spagatul si am si zambit,pentru ca atat aveam de facut.”

InfoPloiestiCity Cine te-a indrumat spre teatru si care a fost primul impuls ?

Diana Uta  : ” Microbul “Teatru” l-am luat de la dna Antoaneta Trifu (dna Toni) pe la 7 ani, iar primul impuls (gandidnd acum matur :)) ) a fost concurenta. 
Un coleg cu an mai mare decat mine a plecat la Bucuresti sa dea admitere la liceul de teatru. 
Acesta a fost primul pas pe care am decis sa-l fac singura, bine-nteles , sustinuta de parintii mei in totalitate, cu micile strangeri de inima – ca pleaca fata acestora de acasa , la ( doar ) 15 ani singura in capitala.
InfoPloiestiCity: Cat de greu este sa fii actor in Romania ?

Diana Uta ” Uff… toti spun ca e greu.
Eu spun ca e frumos. 
Mie imi place sa fie greu – sa ma zbat, sa imi pun minta la contributie, sa ma lupt si cand “dovedesc” ceva sa stiu ca atunci a fost meritul meu. In conceptia mea, ce e usor nu ofera bucurie si implinire. Repet: mie imi place sa lupt si daca nu am cu cine sau pentru ce ma lupt cu mine insumi.”
InfoPloiestiCity : Unde s-ar vedea Diana Uta  peste 20 de ani ?

Diana Uta : ” Moderatoare tv la o emisiune de succes – in stilul Oprah. Sau cel putin, acolo imi doresc sa ajung, evident dupa ce voi petrece cativa ani buni pe ” scandura”(adica pe scena teatrului)  “.

InfoPloiestiCity: Excluzand teatru ,ce pasiuni mai ai ?

Diana Uta : ” Dansul, sofatul, sa ii fac pe cei din jurul meu fericti – acestea sunt lucrurile ce ma linistesc si ma implinesc.”

InfoPloiestiCity: Care este secretul frumusetii si naturaletii tale ?

Diana Uta : ” Frumusetea – am realizat ca vine din interior. 
Si imi place sa cred (si ma stradui sa dovedesc) ca am un suflet frumos – acesta straluceste in interior si ma face si pe mine sa stralucesc spre Despre frumusetea fizica…. am luat de la parintii mei tot ce era mai frumos.
Iar naturaletea vine tot din interior, din sufletul de copil, inca foarte crud si nepatat, pe care nu a reusit sa mi-l inraiasca nimeni pana acum, Si poate si din cazurile “asa nu !” pe care le-am intalnit – nu imi plac fitele, ” figurile” si ce e la moda. Imi place normalitatea, naturaletea. “
InfoPloiestiCity: Ce te enerveaza cel mai mult la un om ?

Diana Uta  ” Lipsa punctualitatii, nerespectarea cuvantului dat si minciuna.”
 InfoPloiestiCity: Ce trebuie sa faca un tanar sa devina un actor bun ?
Diana Uta : ” Mai intai sa fie harazit de Dumnezeu, iar Dumnezeu nu a impartit harul in mod egal. 
Iar apoi sa fie sigur ca vrea sa faca asta, sa stie in ce ” jungla “
intra, iar cu ce se va intalni – sa nu creada ca e compromis, ci daruire. 
Si apoi sa munceasca, sa munceasca, sa munceasca.”
InfoPloiestiCity : Cel mai bun actor din Ploiesti ……
Diana Uta ” Ionut Radu Burlan.”
 InfoPloiestiCityCum se impaca o tanara profesoara de teatru cu elevii sai ?
Diana Uta  ” Eu zic ca bine.Am doua categorii de grupe.
Am copii noi pe care nu i-am intalnit niciodata si i-am luat de la zero, dar recunosc ca m-am luptat cu mine pentru mai multa rabdare.
Pentru ca mie , pana mai acum cateva luni cand m-au cucerit total elevii mei, nici in vizite nu mergeam daca in casa respectiva erau copii mici. Iar in cealalta grupa sunt fostii mei colegi de trupa – acum 5 ani jucam rolul bunicii lor, iar acum joaca ei rol de bunici. E greu sa stapanesti o trupa de 25 de copii de toate varstele, dar unii ma cunosc drept “doamna Diana”, iar pentru altii sunt prietena lor, Diana.”

InfoPloiestiCity : De curand ai aparut in fata a circa 6 000 de ploiestieni ( n.a. la Zilele Ploiestiului 2011.Diana a prezentat concertul de sambata din centru ),cum a fost ?
Diana Uta : ” Nu m-am gandit nici o secunda ca sunt atat de multi, poate daca eram constienta de numarul lor (am aflat apoi ca erau aproximativ 9000 de oameni,atunci ma coplesau emotiile. 
Dar,repet, pe scena ma simt bine, si cred ca tine de meseria mea si totodata de felul meu sa pot controla un public asa mare. “
InfoPloiestiCity:Cel mai mare vis al tau este…..?
Diana Uta : ” O cariera frumoasa si bogata impletita frumos cu fericire sufleteasca si dragostea unui barbat puternic.”
InfoPloiestiCity: Ce ar face D.U. intr-o lume paralela ?
Diana Uta ” Actorie si o afacere profitabila sa-mi pot permite tranzitul intre cele doua lumi, cel putin o data pe luna. “
InfoPloiestiCity : Cel mai frumos/penibil moment de pe scena ?
Diana Uta : ” Fiecare moment e frumos in felul lui, pentru ca e unic – pe scena. 
Si cred ca cel mai frumos e cand intru in pielea personajului si gandeste si reactioneaza personajul din mine, nu eu ….Diana. 
Momente penibile nu imi amintesc sa fi avut pana in prezent. “
InfoPloiestiCity : Cel mai important lucru din viata ta ?

D.U. : ” Sufletul meu.”
InfoPloiestiCity: Cum isi petrece timpul liber D.U. ?
Diana Uta : ” Cu parintii sau cu persoana iubita ,oriunde cu masina la drum pentru ca ne plac excursiile si locurile noi pe care le putem descoperi. Si cu prietenii jucand mult whist”.
(whist pentru cei care nu cunosc este un joc de carti n.a.)
InfoPloiestiCity : Ce ai face daca maine ar fi sfarsitul lumii ?
Diana Uta ” Le-as spune tuturor celor din jurul meu cat de mult inseamna pentru mine, le-as multumi pentru tot ce am invatat de la ei, as imbratisa-o pe mama cu toata dragostea mea si apoi m-as urca la volan, as da muzica tare si as pleca spre “Capatul Lumii” cu persoana iubita.”
InfoPloiestiCity : Un mesaj pentru prahoveni,publicul tau si cititorii InfoPloiestiCity
Diana Uta ” Luptati pentru ceea ce va doriti si sa stiti mereu ca nimic nu e intamplator! Ne vedem la teatru!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *