12.24.2014

PREMIERA ! SUPER FLASH INTERVIU CU TANARA ACTRITA DIANA UTA ! " Iubesc, zâmbesc... deci trăiesc! "





Diana Uţa s-a născut în zodiac Leu (5 august 1988) şi este una dintre cele mai appreciate actriţe de la Teatrul Toma Caragiu Ploieşti, mai mult... Diana are master în actorie.

Dinamică, pozitivă, naturală, modestă şi mereu zâmbitoare, Diana s-a remarcat repede în peisajul tinerelor talente din Prahova.

Diana s-a remarcat în piesa de teatru Hangiţă.

” Teatru crează mai multă emoţie pentru actor, e un act cu solicitare extremă, de lungă durată, în care publicul îţi oferă un timp preţios din viața lui şi nu trebuie să îl faci să îi pară rău.”

A urmat cursurile liceului “Dinu Lipatti”, apoi Facultatea de Arte-Teatru (“Maia M.”) Litere-Comunicare şi Comunicaţii Publice (2010).
Diana este actor la Teatru Toma Caragiu Ploieşti şi profesoară de teatru la Palatul Copiilor, deţine un master în actorie şi a realizat mai multe emisiuni tv dedicate copiilor şi tinerilor (la posturile locale tv) printre care: “DiaFun” (2004) – Prahova Tv, “Generaţia în bocanci” (1995) – Antena 1 Ploieşti, “Aventurile lui Tiri Tiri Boc” (1999) – Antena 1 Ploieşti...

În 2011 a prezentat Gala de film” Golden Carpathian” Ploieşti.
La doar 13 ani a ştiut care va fi drumul său în viaţa făcând primii paşi spre cariera de actorie... o carieră de succes în prezent.

În 2005 a fost imaginea în reclamă de prezentare a Festivalului de film “Black şea”.

Printre cele mai importante piese de teatru se numără:

În 2010 “Piaţeta” – personaj” Orsola” – Universitatea Hyperion Bucureşti

2009 “Lecţia” – personaj” Elevă” – Universitatea Hyperion Bucureşti

2009 “Ofertă de serviciu” – personaj” poştăriţa Tutza” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern
2009 “Azilul de noapte” – personaj” Kvasnia” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2009 “Stele în lumină dimineţii” – personaj” Valentina” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2009 “Casa Bernardei Alba” – personaj” La Poncia” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2008 “Arta converastiei” – personaj” Maria” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

 A fost (şi) prezentatoarea mai multor evenimente publice, în judeţul Prahova

Deşi nu prea este mediatizată la nivel local, Diana reprezintă fără nici o îndoială “Generaţia Următoare “a actorilor ploieşteni.

În Ajunul Crăciunului Diana Uţa a avut deosebită plăcere să de a acorda în PREMIERĂ UN SUPER FLASH INTERVIU PENTRU INFOPLOIESTICITY.

Cadou pentru cititorii noştrii şi prahoveni...

INFOPLOIESTICITY: Bună. Ce mai face Diana Uţa?


DIANA UŢA:

“Diana Uţa a intrat în vacanţă! Şi nu ştie cu cine să înceapă să îşi petreacă timpul liber, sunt prea mulţi pe care i-am neglijat în toamna şi iarna aceasta... şi mi-e foarte dor de seri cu ceai şi poveşti, de filme, de prieteni... de lipsa de program şi de dimineţi în care să nu mai sune alarma de trezire! “


INFOPLOIESTICITY: Ce face Diana Uţa dincolo de scenă?


Diana Uţa:

“În afara scenei... păi am fost doar 4 luni, în timpul vacanţei de vară, când am cochetat cu oameni mari şi lucruri serioase, încercând să descopăr şiş a dezvolt şi cealaltă aripă a studiilor mele universitare, adică politică şi consiliere de imagine şi discurs. Mi-a plăcut, am învăţat şi eu pe alţii ce ştiu şi alţii pe mine ce nu ştiam, dar gândul meu stătea la scenă şi la spectacole... mi-a luat doar 3 luni să mă decid ce vreau să fac cu viitorul meu apropiat, aşa că m-am luptat cu mine încă o lună la Bucureşti şi m-am întors cu nerăbdare în PRAHOVA MEA, în oraşul meu, Ploieşti. M-am întors la teatru, pentru cele câteva spectacole pe care le mai joc, dar m-am întors pentru copii. Da! Pentru copii, anul trecut am experimentat cursurile de dans cu copii, m-am autoeducat, m-am cunoscut, m-am intercut... dar mai presus de toate... m-au cucerit!

Am parte de copii minunaţi, de la care învăţ, pe care îi învăţ, atât paşi de dans, cât şi munca de echipă. Pentru mine dansul, este cea mai frumoasă formă de educaţie. Şi eu la rândul meu am învăţat la dansuri când eram micuţă, să stau dreaptă, să am o ţinută frumoasă, să ţin bărbia sus, să zâmbesc mereu, să ţin picioarele întinse, să calc armonios, să fiu ordonată cu mine şi hăinuţele mele, să respect un metru de material – costumul de scenă, să împart cu cei de lângă mine, să înţeleg munca de echipă... şi asta încerc şi eu să fac acum cu fetiţele mele şi doi băieţei... e o muncă imensă, acum îi înţeleg si pe profesorii mei ce “lupte “dădeau cu noi.. dar înţeleg şi de ce după spectacole plângeau. După un spectacol reuşit al copiilor pregătiţi de tine, după ore de repetiţii, după certuri, supărări, împăcări... emoţiile şi fericirea nu şi-au găsit încă descriere în DEX.. aşa că o exprim prin lacrimi şi zâmbet.

Îmi bucuram sufletul şi când lucram cu un om atât de important, orgoliul meu era mângâiat când vedeam că seara la emisiuni îşi însuşea sfaturile mele de peste zi... dar parcă nu suficient... bucuria şi dragostea sinceră a copiilor valorează mai mult acum pentru mine, decât un “mulţumesc” de la un om într-o funcţie. Nu zic că poate m-ar mai bate gândul să mă întorc în zona aceasta lipsită de frumuseţe şi sinceritate, poate se vor mai schimba oamenii şi lucrurile, dar cred că am ceva de spus şi de făcut în meseria aceasta, în prea frumosul cadou al vieţii de a fi actor!


INFOPLOIESTICITY: Cel mai tare rol jucat...


Diana Uţa:

“Cel mai tare rol... mh... sunt 4 pe acelaşi loc.. pentru că au fost tipologii diferite, şi nu pot fi comparate:

La Poncia “casa Bernardei Alba” – femeia bărbat

Arkadina “Pescăruşul” – mamă egoistă, egocentristă, narcisita...

Maria “Arta Conversaţiei” - puştoaica rebelă – personaj interpretat chiar în faţa autoarei Ileana Vulpescu

Mirandolină “Hangiţa” – femeia fatală “


INFOPLOIESTICITY: Ce îi lipseşte Dianei Uţa?


Diana Uţa:

“Ce-mi lipseşte... Un soţ, un copil, o carte de muncă şi posibilitatea clară de a lăsa ceva în urma mea, generaţie următoare şi publicului... adică îmi lipseşte... 1kg de noroc.”


INFOPLOIESTICITY: Muntele sau mare?


Diana Uţa:

Muntele vara şi iarna, marea în lună martie şi septembrie! “


INFOPLOIESTICITY: Charismatică, drăguţă, zâmbitoare şi naturală... Ce alte avantaje mai ai?


Diana Uţa:

“Avantaje...? Calităţi poate... punctuală, serioasă, îmi ţin cuvântul mereu, sinceră, sensibilă, puternică, modestă şi inteligentă “


INFOPLOIESTICITY: Ce sfat ai da tinerilor actori din Prahova?


Diana Uţa:

Să nu se lase, să lupte pentru ce vor, pentru ce îi face fericiţi, să nu facă compromisuri prea mari, să fie mândri de ei şi de deciziile lor. Şi să nu se încreadă în cei din jur, competita e mult prea mare în domeniul acesta! “


INFOPLOIESTICITY: Ce ai face într-o lume paralelă?


Diana Uţa:

Într-o lume paralelă... aş ţine discursuri kilometrice despre fericire, simplitate, sinceritate şi suflet... şi la pauză aş dansa. Într-o altă lumea aş vrea să pot face tot ce nu am curaj să fac în viaţa mea de azi... să conduc la raliuri, să săr cu paraşuta  şi poate să învăţ să supăr oameni aşa cum şi ei mă supără pe mine.”


INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...


Diana Uţa:

8! Mai am de învăţat despre mine, despre meserie, despre oameni!” 


INFOPLOIESTICITY: Teatru, film vs televiziune...


Diana Uţa:

Teatru loc 1

Televiziunea locul 1,01

Film locul 2. “


INFOPLOIESTICITY: 3 dorinţe care vrei să ţi-le îndeplinească “peştişorul de aur “...


Diana Uţa:

Dorinţele nu se spun că nu se mai îndeplinesc... chiar 3 dorinţe am în viaţă şi nicuna îndeplinită până acum, aşa că aştept peştişorul, sau anii ce vin şi care sper să fie de aur! “


INFOPLOIESTICITY: Ce cadou îţi doreşti de la Moş Crăciun?


Diana Uţa:

“Un urs mare mare mare de plus, trandafiri coloraţi şi o husă colorată pentru tabletă  şi mulţi îngeraşi pentru colecţia mea “



INFOPLOIESTICITY: Un mesaj din partea Dianei Uţa pentru fanii săi, cititorii noştri şi prahoveni...



Diana Uţa:

“Tot ce îmi doresc pentru mine, le doresc şi celor din jur, pentru că sunt o fire blândă în care fierbe iubirea... aşa că vă doresc şi dvs iubire, armonie şi cel puţin un zâmbet pe zi!

Mă semnez cu drag,

Iubesc, zâmbesc... deci trăiesc!

Sărbători fericite oameni frumoşi! Căutaţi în voi frumuseţea de care au nevoie cei din jurul vostru!



MULŢUMIM DIANEI PENTRU TIMPUL ACORDAT ŞI ECHIPA INFOPLOIESTICITY ÎI UREAZĂ SĂRBĂTORI MAGICE ALĂTURI DE CEI DRAGI!

Ne revedem cu Diana Uţa în 2015, când ne va aduce noi surprize şi o super colaborare devenind colaboratoarea noastră (constantă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *