4.10.2015

FLASH INTERVIU cu Anamaria Tãmîrjan . " Vreau să transmit tuturor Sărbători Fericite, Paşte Fericit alături de familie, linişte sufletească şi iubire "




Anamaria Tãmirjan  s-a născut la 8 mai 1991 în Constanta.

Anamaria mai are o soră geamănă, Adriana, care a fost la rândul său o gimnastă de talie mondială și membră a echipei naționale a României,la  gimnastică artistică.
Anamaria, la fel ca și Adriana Tãmirjan, a început să practice gimnastica artistică la vârsta de 4 ani în orașul Ploiesti.


Ulterior, la vârsta de 12 ani,  a plecat la Centrul Național Roman de Gimnastică pentru Juniori Onești, iar mai târziu a fost selecționată pentru a se antrena la Centrul Național Roman de Gimnastica pentru Seniori Deva.
Anamaria Tãmirjan  a fost membră a echipei României la :
Campionatele mondiale de gimnastică din 2007, desfășurate la Hanns-Martin-Schleyer-Halle din Stuttgart, Germania, fiind înlocuită în ultimul moment, după ce a suferit o accidentare la un antrenament.
Din cauza unei noi accidentări , Anamaria a lipsit de la campionatele naționale ale României din 2008.
În 2008,a participat cu echipa națională la Campionatele europene de gimnastică feminină, desfășurate la Clermont-Ferrand, în Franța, aici a câștigat medalia de aur cu echipa de gimnastică artistică, respectiv o medalie de bronz la sol în probele individuale.
La Jocurile Olimpice din același an, Anamaria și-a îmbogățit palmaresul cu o medalie olimpică( medalie de bronz) obținută cu echipa nationala, deși  Anamaria a participat accidentată.
Anamaria a continuat cariera sa sportivă și după Jocurile Olimpice din 2008, apoi a revenit in sala de antrenamente unde s-a pregătit pentru Campionatele europene din 2009.
In 2009,La Campionatele Europene ,desfășurate la Milano, între 2 și 5 aprilie, a obținut o  medalie de argint la bârnă.
 În urma problemelor de sănătate a fost nevoită să întrerupă activitatea sportivă, cu multă părere de rău.
Pe 27 august 2008, a primit Ordinul “Meritul Sportiv” clasa a III-a cu 2 barete.
Din toamna anului  2014,impreuna cu sora sa Adriana si Corina Ungureanu,Ana Maria este antrenoare de gimnastica la CS petrolul Ploiesti fiind si studentă în anul II la master în cadrul Facultății U.N.E.F.S cu specializarea Management şi Marketing în sport.
Dupa interviul acordat site-ului nostru pe data de 05 .12 2012,(interviul integral aici ),Fosta gimnastă medaliată olimpic... a avut deosebită plăcere de a ne acorda flash interviu, cu ocazia Sărbătorilor de Paşte.

INFOPLOIESTICITY: Sărut mâna. Ce mai face Anamaria Tãmîrjan ?

Anamaria Tãmîrjan

Bună. Bine, mulţumesc, sunt studentă în anul II la master în cadrul Facultăţii U.N.E.F.S cu specializarea Management şi Marketing în sport.

INFOPLOIESTICITY: CEL MAI FRUMOS MOMENT DIN VIAŢĂ (EXTRASPORTIVĂ)...

Anamaria Tãmîrjan
Cele mai frumoase momente din viaţa mea, în afara sălii de gimnastică, sunt cele petrecute alături de familie şi prieteni.
INFOPLOIESTICITY: AI PRACTICA VREODATĂ SPORTURI EXTREME?

Anamaria Tãmîrjan
Sincer, nu cred că aş practica vreodată sporturi extreme pentru că sunt periculoase.. te poţi accidenta la orice pas executat greşit..

INFOPLOIESTICITY: ULTIMA CARTE CITITĂ, ULTIMUL FILM VĂZUT...

Anamaria Tãmîrjan
Ultima carte citită se intitulează " Povestea mea” a colegei şi prietenei mele Corina Ungureanu, iar ultimul film     văzut"Jurnalele Vampirilor ‘’.

INFOPLOIESTICITY: DE JUMĂTATE DE AN EŞTI ANTRENOARE DE GIMNASTICĂ LA CS PETROLUL PLOIEŞTI? CUM ESTE VIAŢA DE ANTRENOR?

Anamaria Tãmîrjan
Da, este adevărat, de câteva luni sunt antrenoare de gimnastică la C.S. Petrolul Ploieşti, alături de sora mea geamănă, Adriana şi Corina Ungureanu, iar acest lucru mi se pare minunat! Mă simt bine să pot împărtăşi micuţelor gimnaste câte ceva din cunoştinţele mele.

INFOPLOIESTICITY: ANTRENAMENTE, MASTER... MAI AI TIMP DE VIAŢA PERSONALĂ?
Anamaria Tãmîrjan

Sinceră să fiu, nu, nu prea mai am timp şi de viaţa mea personală... dar nu este un lucru care mă deranjează. Mă simt bine să fiu într-o continuă mişcare, să învăţ lucruri noi şi să cunosc oameni noi.

INFOPLOIESTICITY: CUM TE MENŢII ÎN FORMĂ?

Anamaria Tãmîrjan
Am grijă de mine prin faptul că mănânc sănătos, fac sport şi respect orele de odihnă.

INFOPLOIESTICITY: CE SFATURI LE DAI VIITOARELOR CAMPIOANE?

Anamaria Tãmîrjan
Sfatul pe care îl dau viitoarelor campioane este să fie puternice, să treacă peste eşecuri cu fruntea sus, pentru că ştim cu toţii că sportul nu înseamnă doar concursuri câştigate, să-si dorească să fie cele mai bune, să fie muncitoare şi ascultătoare.

INFOPLOIESTICITY: CE AI VREA SĂ-ŢI ADUCĂ “PEŞTIŞORUL DE AUR”?

Anamaria Tãmîrjan
De la " Peştişorul de aur” îmi doresc sănătate, putere de muncă, linişte sufletească şi noroc ..

 INFOPLOIESTICITY: Anamaria Tãmîrjan DESPRE: POLITICĂ, SPORT ŞI MONDEN...

Anamaria Tãmîrjan
E binecunoscut faptul că activitatea fizică cât şi cea psihică ne ajută să ne menţinem sănătoşi  şi inteligenţi, pe măsură ce îmbătrânim. Recomand tuturor să facă mişcare, să-şi menţină condiţia fizică. Despre politică nu pot spune prea multe pentru că nu mă pricep... cât despre monden.. când văd ce înseamnă mondenul în România şi prin ce fel de emisiuni este oglindit, prefer să închid Tv-ul.

INFOPLOIESTICITY: Cel mai interesant lucru/loc din Ploieşti este...

Anamaria Tãmîrjan
Am un loc special în care merg aproape în fiecare weekend şi mă relaxez, dar nu ţi-l voi spune.. îl voi ţine doar pentru mine.

INFOPLOIESTICITY: CULOAREA PREFERATĂ ESTE...?

Anamaria Tãmîrjan
Culoarea mea preferată este albastru.

INFOPLOIESTICITY: Prima ta amintire („de la 3 ani”) este...

Anamaria Tãmîrjan
Este o vârsta prea fragedă pentru a avea vreo amintire vie de atunci.

INFOPLOIESTICITY: Cea mai bună glumă pe care o şti este...

Anamaria Tãmîrjan
Nu îmi vine în minte una acum, dar cred că o glumă bună e şi mai bună dacă e făcută la momentul potrivit.

INFOPLOIESTICITY: Ce te enervează cel mai mult la oameni?


Anamaria Tãmîrjan
Lucrurile pe care le detest la oameni sunt minciuna, orgoliul prostesc şi falsitatea.

INFOPLOIESTICITY: Acordaţi o notă pe o scară de la 1 la 10.

Anamaria Tãmîrjan
De obicei las la atitudinea celor din jur să mă evalueze, cu toate că eu ştiu ce pot, ştiu cine sunt.

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pt. prahoveni şi cititorii noştrii .

Anamaria Tãmîrjan
" Vreau să transmit tuturor Sărbători Fericite, Paşte Fericit alături de familie, linişte sufletească şi iubire "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *