6.18.2015

Super interviu ( on-line ) cu Aneta Singeorzan ( jurnalist Realitatea TV ) ! " Vă mulţumesc din suflet că mă urmăriţi şi că apreciaţi ceea ce fac."


 Aneta Singeorzan este una dintre cele mai apreciate prezentatoare tv. În prezent este jurnalistă la Realitatea Tv şi alături de Dorin Chiotea este moderatoarea emisiunii "Dimineaţa de ştiri ".
Modestă, zâmbitoare şi frumoasă, Aneta a cucerit publicul încă de pe vremea când era reporter al postului tv mai sus menţionat.
 Aneta Singeorzan s-a născut în luna decembrie 1986 la Bistriţa, în judeţul Bistriţa-Năsăud.
Aneta şi-a început cariera în jurnalism la postul Realitatea TV Bistriţa, în urmă cu aproape 7 ani.
Într-un reportaj realizat de revista Tabu, frumoasa jurnalistă a povestit, că atunci când muncea la Realitatea Tv Bistriţa a făcut de toate: a prezentat ştirile, a fost producător general, a făcut muncă de teren şi uneori a fost chiar şi şofer.
Din 2010 lucrează la Realitatea Tv Bucureşti, aici a fost la început reporter (departamentul social), apoi a prezentat ştirile în weekend şi mai apoi matinalul postului. 
Deşi pentru Aneta, timpul este foarte limitat, simpatica jurnalistă a avut deosebită plăcere să ne acorde un SUPER INTERVIU (PREMIERĂ PENTRU PRAHOVA).


INFOPLOIESTICITY: Sărut mâna, Aneta şi mulţumesc. Cum te-ai descrie în 3 cuvinte?

Aneta Singeorzan:
Sinceră, optimistă, ambiţioasă .

INFOPLOIESTICITY: Zâmbet, charismă şi frumuseţe. Ce defecte crezi că ai?

Aneta Singeorzan:
Pfuuuuu! Mi-ar lua foarte mult să înşir aici defectele mele. Sunt multe, zic eu. Ca orice om, am calităţi şi defecte, însă încerc mereu să fiu naturală şi să îi las pe cei din jur să mă descopere (sper mereu să sesizeze cât mai puţin defectele )  . Dar, să nu vă răspund precum politicienii, vă spun că nu îmi place că sunt foarte colerică. Când nu-mi convine ceva, iau foc în secunda doi, însă în a treia îmi revin şi nici nu ţin mânie. Deci, un defect “acceptabil”, nu? .

INFOPLOIESTICITY: Cea mai tare bâlbă dintr-un "live "...

Aneta Singeorzan:
Eram reporter şi am fost trimisă la un târg de produse tradiţionale. Eram destul de obosită şi, la am 4-lea sau al 5-lea live, în timp ce prezentam produsele comercianţilor, am spus că vizitatorii târgului pot găsi acolo o gamă variată de “conservuri”. M-am oprit, mi-am dat seamă că ceva nu a sunat bine, dar nu puteam să îmi dau seama ce. Şi am continuat: “Da. O gamă foarte variată”. Evident, " Cârcotaşii " au fost pe fază şi m-au sancţionat. Nu cu una, ci cu două apariţii consecutive la emisiunea de la Prima TV. Asta e bâlba care-mi vine în minte acum. Însă, îţi  dai seama, lista este lungă, având în vedere că suntem mereu în direct şi că nu putem fi tot timpul în condiţie maximă.

INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

Aneta Singeorzan:
Nu-mi plac mincinoşii şi oamenii fără cuvânt. Nu-mi place ipocrizia şi nici falsitatea. Dacă toate acestea nu ar exista, cred că am trăi într-o lume perfectă.

INFOPLOIESTICITY: Cum reuşeşti să-ţi păstrezi starea "zen "în fiecare zi?

Aneta Singeorzan:
Sunt o fire foarte energică, cu toate că trezitul în creierul nopţii mă suprasolicită. Familia şi prietenii mă întreabă mereu “cât mai rezişti?” “mai poţi?”. Merg pe premiza că trebuie să ne dozăm energia corect, în aşa fel încât să facem faţă cu brio tuturor încercărilor şi provocărilor.

INFOPLOIESTICITY: Ce ai face într-o " lume paralelă "?


Aneta Singeorzan:
 Păăăăăăăi... Grea întrebare. Nu ştiu. Probabil, aş fii jurnalist cu jumătate de normă :)). Îmi place foarte mult ceea ce fac şi deocamdată nu m-aş vedea făcând altceva. Tocmai de aceea am şi spus că mi-ai adresat o întrebare grea. Poate aş încerca să fiu magistrat. 

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

Aneta Singeorzan:
Ultima carte citită e “Cronică de Cotroceni” (Adriana Săftoiu) şi ultimul film văzut, “Le Grand bleu”, un film din 1988, pe care-l recomand cu încredere şi Entourage. Chiar aseară am fost la cinematograf. Dacă tot am ajuns aici, îţi spun că urmăresc şi câteva seriale: Game of Trones, Suits, Under The Dome.

INFOPLOIESTICITY: Ce face Aneta Singeorzan în timpul liber?

Aneta Singeorzan:
Aneta Sîngeorzan, în timpul liber, face muuulte : ). În primul rând, doarme. Cel puţin 2-3 ore pe zi, de luni până vineri. Altfel, “nu funcţionează în parametri normali”. Mă trezesc în fiecare dimineaţă la ora 4, ceea ce este crunt şi nu recomand :) . Practic, este obligatoriu să mă odihnesc după emisiune, să recuperez orele acelea minunate, în care somnul este atât de important. În rest, merg la sport de 3 ori pe săptămână, ies în oraş cu prietenii, stau la soare (ador să stau la soare), citesc, mă plimb. În weekenduri, îmi place să lenevesc. De foarte multe ori, stau în casă de vineri până luni dimineaţa. Dacă nu, evadez la mare sau la munte, cu prietenii. În weekendurile prelungite (adică acele sfârşituri de săptămână la care reuşesc să adaug şi o zi de luni) dau o fugă până acasă şi îmi vizitez rudele şi prietenii. 

INFOPLOIESTICITY: Ce dorinţă ai vrea să-ţi îndeplinească "peştişorul de aur "?

Aneta Singeorzan:
Dorinţa mea cea mai mare este să fiu sănătoasă foarte mulţi ani de acum înainte, ca să pot să îmi îndeplinesc toate dorinţele mai mici .

INFOPLOIESTICITY: Ce pasiuni ai?

Aneta Singeorzan:
Îmi place foarte mult să gătesc. Este o moştenire de la mama şi bunica mea. Îmi place să stau la soare, după cum am spus şi mai sus. Îmi place să fac mişcare, să dansez. Îmi place să îmi petrec timpul cu prietenii mei, sunt oameni frumoşi.

INFOPLOIESTICITY: Vacanţa perfectă...

Aneta Singeorzan:
Cred că tocmai ce am avut o vacanţă perfectă. Am fost în Grecia cu un grup de amici, de curând. Ne-am petrecut 7 zile de vis, pe un yacht. A fost minunat. Însă, pe lângă asta, îmi doresc foarte mult să ajung în Caraibe, Thailanda sau Bora Bora. Este visul meu, de când aveam 15 ani, să merg într-o destinaţie exotică. Şi, dacă se poate, să rămân acolo .

 INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 de ani?

Aneta Singeorzan:
Nu ştiu. Probabil în Caraibe :))). Glumesc! Cel mai probabil, o să fiu mama a doi, trei copii (îmi plac foarte mult copiii), poate chiar bunică şi o să fiu foarte fericită, dacă se va întâmpla asta. Nu cred că există o bucurie mai mare decât aceea de a-ţi vedea copiii şi nepoţii crescând alături de tine, sănătoşi şi voioşi. 

INFOPLOIESTICITY: Ce fel de presă citeşti? Print sau on-line?

Aneta Singeorzan:

Dimineaţa citesc ziarele care vin la redacţie. Avem şi o rubrică la emisiune, în care prezentăm principalele titluri din ziare. Sunt aproape toate publicaţiile care apar în Bucureşti. În rest, după ce plec de la muncă, citesc presa on-line. Trebuie să fiu mereu la curent cu tot ce mişcă, nu?

 INFOPLOIESTICITY: Ce nu uiţi niciodată acasă?

Aneta Singeorzan:
Telefonul mobil. Sunt dependentă de el, din păcate. Uit de telefon doar când sunt în concediu. În rest, este mereu cu mine.

 INFOPLOIESTICITY: Adresează-ţi o singură întrebare...

Aneta Singeorzan:
Am răspuns la atât de multe aici, încât nu mai am idei. Promit că data viitoare, la următorul interviu, dacă începeţi cu asta, o să îmi adresez şi o întrebare.

 INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

Aneta Singeorzan:
Un 7-8, cam aşa. Din punctul meu de vedere, mai am multe lucruri de învăţat, de aprofundat şi de îmbunătăţit la mine. Aşa că, de data aceasta, sunt puţin indulgentă .

 INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru telespectatorii tăi, prahoveni şi cititorii site-ului InfoPloiestiCity.

Aneta Singeorzan:
Vă mulţumesc din suflet că mă urmăriţi şi că apreciaţi ceea ce fac. Sper să rămân pe placul dumneavoastră mult, mult timp de acum înainte ! Şi, nu uitaţi! Vã aştept la „Dimineaţa de ştiri la Realitatea TV”, de luni pânã vineri, de la 7 la 11 şi pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *