1.14.2016

Luptatorul MMA , Florin Moraru străbate 5 continente pe motocicletă alături de logodnica sa.

Luptător MMA și pasionat de sporturi extreme, Florin Moraru străbate 5 CONTINENTE pe motocicletă alături de logodnica sa. Românului i-a venit ideea după o poveste publicată de Gazeta Sporturilor  cu doi ani în urmă.
"Dorm patru ore pe noapte!", spune Florin Moraru. Vicecampion mondial la lupte, parașutist, scufundător, parapantist și alpinist. La 27 de ani, sportivul e dovada vie că nu există limite, indiferent de aparențele provocării.
Originar din Tîrgoviște, Moraru s-a inspirat după o poveste publicată de Gazeta Sporturilor în urmă cu doi ani și vrea să calce pe urmele românului care a făcut înconjurul lumii în opinci la începutul secolului trecut. Cu motocicleta!
"Am citit în ziar povestea lui Dan Dumitru, românul care a făcut 100.000 km în opinci. Am luat decizia să refac măcar trei sferturi din drumul său după o seară în fața televizorului. Mă uitam cu logodnica mea la o emisiune transmisă pe Travel Channel. O emisiune despre un individ care trecea Africa pe motor. Mi-a zis: «Aș vrea să văd și eu Africa». I-am răspuns «Hai!». Am zîmbit și n-am mai continuat discuția. Pînă dimineață cînd ne-am așezat la masă și am început să conturăm un plan real", povestește Florin.

550 DE ZILE PE DRUMURI

"Trebuie să trecem prin 87 de țări, cinci continente și să mergem minimum 90.000 km. Spun mergem pentru că, da!, Diana, logodnica mea, s-a înhămat la întreg traseul cu mine. Un traseu care va dura 550 de zile. Un an și jumătate pe drum", explică Moraru.
Îi strălucesc ochii cînd pomenește plecarea și cînd vorbește despre drum. Chiar și cu o călătorie atît de lungă, un an și jumătate pare mult: "Pentru că nu mergem mai mult de 200 km pe zi. Asta pentru că scopul e să vedem cît mai multe și, în primul rînd, să vorbim cu oamenii. Fiind un patriot convins, vreau să povestesc oamenilor despre țara mea".

CELE PATRU RECORDURI MONDIALE PE CARE VREA SĂ LE DOBOARE


1. Cele mai multe steaguri arborate într-o călătorie în jurul lumii
2. Cele mai multe capitale străbătute de un român
3. Cea mai lungă distan
ț
ă străbătută de un cuplu
4. Cea mai mare coloana oficială moto la plecarea într-o excursie (peste 500)
sursa: www.gsp.ro 
http://www.gsp.ro/editorial-romana/gsp-special/povestea-sportivului-care-e-pe-cale-sa-intre-in-cartea-recordurilor-de-patru-ori-se-va-vorbi-despre-romanul-care-le-a-facut-pe-toate-467626.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *