8.25.2016

EXCLUSIV (on-line) ! Interviu cu ploieşteanca Ioana Polydora, viitoarea stea a belly dance - ului. “Dansez aproape toate stilurile de dans dar belly dance este favoritul pentru că am fost inspirată de el de la o vârstă fragedă...”




Ioana Polydora s-a nãscut la data de 29 aprilie 2005, la Ploiesti si danseazã belly dance, dansuri latino americane (cha cha, rumba, bachata, salsa, jive, samba) dans modern.



Pe lângã dans, tânãra artistã mai are ca pasiuni muzica ºi voleiul.



Ioana are o colecþie impresionantã de premii, la vârsta să.



În jur de 56 medalii de aur, 5 de argint ºi una de bronz, 2 trofee individuale ºi 3 de grup la dânsul latin ºi hip hop.

Mai multe despre Ioana aici: http://infoploiesticity.blogspot.ro/2016/07/ioana-daniela-polydora-viitorul-star-in.html

Pe data de 12 august 2016, a dansat la spectacolul umanitar “Ploieştiul alături de Maya “şi a primit ropote de aplauze.

Înainte de a se întoarce cu părinţii ei, în Grecia, (ţara sa de adopţie) a primit cu bucurie propunerea noastră de a acorda un interviu pentru Info Ploieşti City.

Ce a urmat...?

INFO PLOIEŞTI CITY: Bună Ioana şi mulţumim. Ce alte pasiuni mai ai?

IOANA POLYDORA:

 Bună ziua tuturor şi vă mulţumesc pentru acest interviu! Muzica, teatru şi volei.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cine ţi-a “însufleţit “talentul de dans?

IOANA POLYDORA:

Desigur, mama mea dragă.

INFO PLOIEŞTI CITY: De ce ai ales “belly dance “şi de când ai început să dansezi?

IOANA POLYDORA:

Dansez aproape toate stilurile de dans dar belly dance este favoritul pentru că am fost inspirată de el de la o vârstă fragedă, cred că aveam vreo trei ani şi s-a întâmplat să fiu în cameră când, mama mea, urmărea un serial numit, CLONA". Hey, muzica aceea mi-a intrat în vene şi am început să mă mişc în faţa televizorului încercând să imit acea dansatoare "JADE". Eram “geloasă “pe ea şi cum spuneam mai sus stăteam eu în fata tv-ului să nu mai vadă nimeni nimic, să mă urmărească doar pe mine!!! Atunci mama mea a spus că vede ceva în mine şi aşa am început la vârsta de 5 ani cu balet şi concomitent cu bellydance, latin, hip hop, modern şi freestyle. Din lumea arabă, a doua mea mamă în belly dance aşa cum a spus dansa, maestra " Hakima Aroussi " de origine din Măroc pe care am cunoscut-o în Grecia, la unul dintre cele mai mari festivaluri din lume de belly "Mediterranean Delight", m-a încurajat foarte mult, aveam 6 ani atunci şi am dansat cu un mic show de două minute. Dansa a spus că vede în mine o mare stea şi să nu mă opresc din drum!

INFO PLOIEŞTI CITY: 3 cuvinte care te descriu...

IOANA POLYDORA:

 Frumoasă, deşteaptă şi talentată! Nu sunt deloc modestă! :))))

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

IOANA POLYDORA:

Detest minciuna, răutatea şi invidia, detest oamenii cu două fete!

INFO PLOIEŞTI CITY:

Ce face Ioana Polydora în timpul liber?

INFO PLOIEŞTI CITY:

Ioana Polydora în timpul liber dansează, canta face sport alături de prieteni.

INFO PLOIEŞTI CITY:

Ultima carte citită/ultimul film văzut...

IOANA POLYDORA:

"Martora" de Sandra Brown/"Save The Last Dance"

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum a fost la spectacolul umanitar “Ploieştiul alături de Maya “?

IOANA POLYDORA:

Spectacolul a fost o reuşită dar sinceră să fiu mă aşteptam la o mai mare participare din rândul oamenilor, artişti au fost foarte mulţi şi foarte talentaţi, dar "Ploieşteni " oameni care se joacă cu milioanele nu prea cred că am văzut! Am văzut oameni simpli, modeşti care poate în portofel nu aveau decât banii pentru pâinea de a doua zi şi care nu s-au gândit la ei. - I-am văzut cum se duceau şi donau la urna 5 lei, 10 lei fiecare cât avea. Felicitări acestor oameni cu inima de aur şi felicitări organizatorilor în primul rând!!!

INFO PLOIEŞTI CITY: Muntele sau marea?

IOANA POLYDORA:

Marea!

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

IOANA POLYDORA:

Petrecerea zilei mele de naştere. Penibile au fost câteva şi sunt sigură că vor mai fi dar nu îmi place să vorbesc despre asta, mă întristează şi eu sunt o fire veselă de fel.

INFO PLOIEŞTI CITY: Care ţi-se pare cea mai bună dansatoare de belly dance din România?

IOANA POLYDORA:

 Eu! Ha ha! Nu vreau să fiu nedreaptă, sunt multe dansatoare bune de belly în România. Sunt aproape 15 stiluri de belly şi fiecare dansatoare are stilul ei. Deci nu mă pot exprima eu, care sunt tot o dansatoare de belly sunt colega lor mai mică. Părerea aparţine publicului. Noi, pentru public dansăm deci el este criticul nostru.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce ai visat să devii când ai fost mică?

IOANA POLYDORA:

Şi acum sunt mică, am vrut să devin o mare dansatoare dar acum doresc să devin medic oftalmolog.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce notă ţi-ai acorda pe o scară de la 1 la 10?

IOANA POLYDORA:

Să supunem la vot pentru că v-am spus nu sunt modestă, 10, dar mai bine votăm!

INFO PLOIEŞTI CITY: Un mesaj pentru ploieşteni, prahoveni, prieteni şi cititorii site-ului Info Ploieşti City.

IOANA POLYDORA:

 Vă mulţumesc tuturor celor care citiţi aceste rânduri, mulţumesc din inima Info Ploieşti City, dl. Gabi Dima pentru atenţia acordată şi pentru încurajarea tinerelor talente din Prahova. Îmi doresc nespus că oraşul nostru Ploieşti, judeţul nostru Prahova să lanseze cele mai multe talente din România!!! Predau ştafeta următorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *