9.24.2016

SUPER INTERVIU CU DACIANA CURTEAN BALABAN ( handbalista CSM Ploiesti ). "Urăsc oamenii care profită de pe urma celorlalţi şi oamenii care nu întind o mână de ajutor celor ce au nevoie."



Daciana (Curtean) Balaban s-a născut pe data de 17 aprilie 1984.

Daciana s-a născut în localitatea Hermannstadt (Sibiu) şi a urmat cursurile Universităţii Iaşi.
A început handbalul de performanţă în anul 2003, la Remin Deva, apoi s-a transferat la HC Oţelul Galaţi (actuala Danubius), pentru această echipă a evoluat 9 ani la rând.
Venită în luna decembrie 2013 la CSM Ploieşti, “Dacy “a intrat repede în inimile iubitorilor handbalului feminin din Ploieşti, devenind cu timpul una dintre cele mai îndrăgite jucătoare ale grupării prahovene.
La Ploieşti, cunoscând şi drumul spre succes.
Foarte tehnică, zâmbitoare şi modestă, Daciana Curtean Balaban, a adus alături de colege multe succese echipei CSM Ploieşti, dar şi o performanţă pentru handbalul feminin din Ploieşti, calificarea în turul 2 al Cupei EHF.
Deşi ultimele evenimente de la CSM Ploieşti şi problemele financiare nu au făcut-o pe Daciana să renunţe şi să rămână o optimistă şi o jucătoare profesionistă.

După câteva zile de odihnă şi linişte, Daciana Balaban a avut deosebită plăcere să acorde pentru Info Ploieşti City un amplu interviu.

INFO PLOIEŞTI CITY: Sărut mana Daciana şi mulţumim. Care consideri că sunt principalele tale calităţi?

Daciana Balaban:
“Dacă ne referim la calităţile sportive, cred că tehnica şi ambiţia mă caracterizează.”

INFO PLOIEŞTI CITY: 3 ani la Ploieşti... Care sunt cele mai frumoase/penibile momente?

Daciana Balaban:
           “Da sunt de aproape 3 ani la Ploieşti şi dacă mă gândesc, cred că cele mai frumoase momente au fost cele de anul trecut în care am devenit atât o echipă bună cât şi o mare familie... iar un moment mai puţin frumos ştiţi foarte bine că a fost acela în care noi nu am mai putut continua în aceeaşi formula de echipă... Ni s-a distrus un vis... ni s-a furat o medalie şi de data asta de către oamenii care spuneau cândva că vor performanţa!!!”

INFO PLOIEŞTI CITY: Nu putem ocoli subiectul CSM. Ştiu că eşti o fată modestă... Ce s-a întâmplat de fapt şi de când nu au mai fost plătite salariile?

Daciana Balaban:
Cred că niciodată nu vom afla purul adevăr şi sincer nici dacă am mai afla acum nu am putea şterge din mintea noastră acele lucruri urâte. Nu vreau să dau vina pe nimeni, fără să am ceva concret, dar pot da vina pe cei ce dispun de banii pe care noi nu i-am primit din aprilie. E greu să trăieşti în astfel de condiţii... şi acum mă întreb cum de am avut cu toate puterea să aşteptăm şi să sperăm în ceva ca până la urmă s-a năruit... dar suntem profesioniste, suntem caractere 100%
Şi am vrut aşa facem tot ce depinde de noi!!

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce alte pasiuni mai ai?

Daciana Balaban:
            Îmi place foarte mult să urmăresc fotbalul, îmi place să joc rentz şi îmi place timpul petrecut cu oameni dragi.


INFO PLOIEŞTI CITY: Cine te-a îndrumat spre handbal?

Daciana Balaban:
             Faptul că am ajuns să joc handbalul a fost meritul părinţilor mei, ei au fost cei care mi-au deschis apetitul spre acest sport pe care îl practice de 19 ani.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

Daciana Balaban:
             Urăsc oamenii care profită de pe urma celorlalţi şi oamenii care nu întind o mână de ajutor celor ce au nevoie.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face mâine dacă ar veni Sfârşitul Lumii?

Daciana Balaban:
      Hmm... bună întrebare... dacă ar veni mâine sfârşitul lumii... aş fugi acasă repede să le mai mulţumesc o dată părinţilor mei (şi fratelui meu) pentru tot ce au făcut pentru mine, soţului meu pentru toată sutinerea şi dragostea lui iar prietenilor la fel, le-aş mulţumi că au fost acolo când am avut nevoie de ei.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cea mai bună jucătoare de handbal din lume este...?

Daciana Balaban:
       Sunt multe jucătoare bune dar mereu voi ţine cu ţara mea... deci cea mai bună jucătoare la ora asta este: Cristina Neagu..


INFO PLOIEŞTI CITY: Cum vede o jucătoare de handbal situaţia din sportul românesc?

Daciana Balaban:
      Situaţia din sportul românesc este destul de fragilă şi în orice moment se poate produce o tragedie dacă nu vom ştii cum să sprijinim actualii dar mai ales viitorii sportivi.Ar fi nevoie de nişte legi mai bune care să ajute finanţarea cluburilor şi să nu se ajungă la neplata salariilor atâtea luni de zile.

INFO PLOIEŞTI CITY: Muntele sau marea?

Daciana Balaban:
       Marea desigur..

INFO PLOIEŞTI CITY: O păţanie din copilărie...

Daciana Balaban:
       Am foarte multe păţanii din copilărie şi cam toate ţineau de sport... De cele mai multe ori, păţaniile mele se terminau cu un bibelou spart după un gol aşa cum vedeam că înscria Hagi.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

Daciana Balaban:
        Am citit cartea Serenei Williams iar ca şi film am văzut Concussion cu Will Smith.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum te-ai simţit (simţi) la Ploieşti? (Excluzând handbalul).

Daciana Balaban:
        La Ploieşti m-am simţit foarte bine şi pot spune că am reuşit să cunosc nişte oameni deosebiţi şi aici mă refer la oamenii cu, care am lucrat. Îmi pare rău că la momentul ăsta totul s-a terminat dar sunt fericită că am rămas şi cu lucruri foarte frumoase.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce planuri de viitor ai?

Daciana Balaban:
          Planul meu de viitor include o nouă echipă, apoi un nou membru al familiei după care mă voi ax ape noua mea meserie!

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce te-a determinat să alegi CSM Ploieşti?

Daciana Balaban:
         Am venit aici la propunerea Domnului Dumitru Muşi şi nu îmi pare rău că am făcut această alegere la momentul respective!

INFO PLOIEŞTI CITY: Presupunem că tu eşti reporter... Ce întrebare i-ai adresa Dacianei Balaban?

Daciana Balaban:
      Te-ai mai întoarce vreodată la Csm Ploieşti?

INFO PLOIEŞTI CITY: Unde te vezi peste 30 ani?

Daciana Balaban:
         Probabil voi fi în curte făcând puţină mişcare cu nepoţii .

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce notă ţi-ai acorda pe o scară de la 1 la 10?

Daciana Balaban:
         Nu ştiu ce notă mi-aş acorda dar sunt convinsă că în general nota mea este de trecere... atât în ceea ce am făcut cât şi în viaţă... Las pe alţii să mă noteze e mai corect.

INFO PLOIEŞTI CITY: Un mesaj pentru ploieşteni şi cititorii Info Ploieşti City...

Daciana Balaban:
          Vreau să le mulţumesc tuturor celor care au fost alături cu adevărat de noi şi ne-au susţinut în momentele bune dar mai ales în cele mai puţin bune. Sper că oamenii de aici să aibe parte de tot ce este mai frumos pe toate planurile dar mai ales pe plan sportiv... să aibe cât de curând o echipă aşa cum merită... multe salutări şiş a ne revedem cu bine!

Mulţumim Dacianei (Curtean) Balaban şi îi uram mult succes în continuare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *