1.22.2017

EXCLUSIV. Davidoiu Răzvan Andrei, sportiv la CS DINAMO VICTORIA PLOIEŞTI se destăinuie cititorilor INFO PLOIEŞTI CITY: " Succesul meu îl datorez în primul rând familiei mele şi de ce nu şi mie, deoarece sunt o persoană ambiţioasa şi nu mă dau bătut aşa uşor."

Davidoiu Razvan Andrei ,are 19 ani , s-a nascut pe 27 februarie 1997 si intra in circuitul de lupta din lumea Kickbox-ului in puternicul turneu de anul acesta " Cupa Buzaului "

INFO PLOIEŞTI CITY: Cine eşti, cu ce te ocupi?

Davidoiu Răzvan:
Mă numesc Andrei Răzvan Davidoiu, am 20 de ani şi lucrez în domeniul Marketing.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce pasiuni ai dincolo de activitatea sportivă?

Davidoiu Răzvan:
În afară de sportul pe care îl practic, mai am câteva pasiuni. Pasiunea mea de mic copil a fost legată de maşini sport, deci în special de adrenalină.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum ai ajuns într-o sală de sport şi de ce ai ales sportul pe care îl practici?

Davidoiu Răzvan:
Locuiesc în Ploieşti de când mă ştiu. Tot aici am descoperit şi acest sport care m-a fascinat din prima clipă în care am intrat în sala de antrenament. Un coleg de la liceu, Alberto, mi-a propus această idee de a participa la un antrenament. Aşa l-am întâlnit pe Sensei Radu Teodorescu, pe care îl admir pentru toată munca depusă atâţia ani pentru a practica acest sport.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum se desfăşoară un antrenament?

Davidoiu Răzvan:
          Antrenamentele sunt intense şi foarte bine organizate, iar cel mai interesant din punctul meu de vedere este că fiecare antrenament este diferit.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai fericit moment din viaţa ta?

Davidoiu Răzvan:
Cel mai fericit moment din viaţa mea este de fiecare dată când stau împreună cu părinţii şi fraţii mei, deoarece ne vedem destul de rar.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită?

Davidoiu Răzvan:
Ultima carte citită a fost în perioada liceului şi anume "Război şi pace" scrisă de Lev Tolstoi.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce faci în timpul liber?

Davidoiu Răzvan:
În timpul liber îmi place să călătoresc împreună cu prietenii.

INFO PLOIEŞTI CITY: Vacanţă preferată?

Davidoiu Răzvan:
Vacanţe.. au fost multe. Nu am una preferată, dar recunosc că mi-aş dori să am timpul necesar încât să vizitez toată ţara.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce planuri de viitor ai?

Davidoiu Răzvan:
Pentru început, primul plan în viitorul apropiat ar fi să termin o facultate. În privinţa sportului pe care îl practic, aş dori să dau tot ce pot şi să ajung cât mai departe.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cui îi datorezi succesul tău?

Davidoiu Răzvan:
Succesul meu îl datorez în primul rând familiei mele şi de ce nu şi mie, deoarece sunt o persoană ambiţioasa şi nu mă dau bătut aşa uşor.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

Davidoiu Răzvan:
Îmi place să cunosc oameni noi, să comunic, să-mi fac prieteni.. dar cel mai mult la o persoană detest minciuna.

INTERVIU REALIZAT DE RADU TEODORESCU şi GABRIEL DIMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *