1.22.2017

EXCLUSIV.INTERVIU CU UN CAMPION ÎN VÂRSTĂ DE (DOAR)...9 ANI. BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU( CS DINAMO VICTORIA PLOIESTI ) .


INFO PLOIEŞTI CITY: Cine eşti, cu ce te ocupi?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
     Mă numesc Teodorescu Bogdan Alexandru, Bombiţa, am aproape 9 ani şi sunt din Ploieşti.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce pasiuni ai dincolo de activitatea sportivă?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Înafară de activitatea sportivă îmi place să învăţ lucruri noi. De asemenea îmi plac multe alte sporturi în special cele de iarnă, patinajul şi schiatul.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum ai ajuns într-o sală de sport şi de ce ai ales sportul pe care îl practici?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Din cauza tatălui meu. La vârsta de 5 ani am intrat în sala de lupte şi am început să practice Unifight. La vârsta de 6 ani am ieşit vicecampion la concursul internaţional, Cupa Prieteniei, Anul trecut am debutat în kickboxing unde am concurat la mai multe turnee şi am obţinut rezultate bune.
         Cupa Ambiţia Madalin medalie de argint cât de vârsta 9 - 10 ani
         Cupa Buzăului medalie de argint categoria de vârsta 9 – 10 ani
         Cupa Mondial medalie de argint categoria de vârsta 8 – 9 ani
          Cupa de toamnă Ambiţia Madalin medalie de argint categoria de vârsta 8 – 10 ani.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum se desfăşoară un antrenament?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
          Un antrenament se desfăşoară în primul rând prin respect faţă de antrenori şi faţă de colegi. Se pune accent pe lucrul în echipă, seriozitate, condiţie fizică şi forţa.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai fericit moment din viaţa ta?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Sunt multe. Premierea la şcoală, ziua mea, sărbătorile de iarnă, când urc pe podiumul de premiere, când se intonează imnul ţării, etc.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Am citit mai multe cărţi, iar ultima dintre ele se numeşte Povesti Nemuritoare.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce faci în timpul liber?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
În timpul liber... Învăţ şi îmi fac temele, merg la antrenament, mai citesc câte ceva şi ies la joca cu prietenii.

INFO PLOIEŞTI CITY: Vacanţa preferată?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Vacanţa preferată este la ţară şi la mare.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce planuri de viitor ai?

BOGDAN ALEXANDRU TEODORESCU
Cred că poliţist sau militar...

INTERVIU REALIZAT DE RADU TEODORESCU şi GABRIEL DIMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *